Sabtu, 17 Januari 2009

FIRST TIME BUAT BLOG LA


Pada sesiapa yang baru mengenali daku disini.Aku memberitahu pada kalian bahawa akulah seorang remaja yang baru nak menulis BLOG!

CEH!Jangan percaya pada perkataan yang agak betul tatabahasanya(seperti diatas).Yang real hanya yang berkaler biru tu aje.Dan kalau nak tau tatabahasa aku meeeemang lemah sama sekali,kalau dah tatabahasa lemah camne la kalau karangan ye?Tapi aku ni seorang 'otaku' kalu dalam BM peminat giler anime ataupun kartun jepun.Tapi bukan kartun doraemon ataupun shin chan tu, aku minat yang moden punye cam Naruto, Saiyuki ataupun Katekyou Hitman Reborn.

Citer anime yang aku minat ni banyak,yang 3 ni contoh aje,he he he.Aku ni cita-cita nak jadik pelukis komik cam dalam majalah 'GEMPAK','ARENA' ngan 'KREKO'.tapi tahun ni aku kena amik PMR (stop sementara aje).


naruto Pictures, Images and Photos Uzumaki Naruto from 'Naruto'

Tiada ulasan:

Catat Ulasan